„Atlas“ buvo įkurtas 1873 m. Stokholme, Švedijoje, siekiant suteikti „Swedish Rail“ visų tipų įrangą naujam Švedijos geležinkeliui tiesti ir eksploatuoti. Tačiau „Swedish Rail“ plėtra buvo palyginti trumpalaikė, todėl XX a. devintojo dešimtmečio viduryje „Atlas“ jau pradėjo strateginį posūkį į pažangesnių produktų, tokių kaip garo varikliai ir katilai, gamybą. 1890 m. lapkritį įmonė buvo rekonstruota ir įkurta nauja įmonė Nya Aktiebolaget Atlas su trimis naujomis gamybos linijomis: lokomotyvais, komercinėmis centrinio šildymo sistemomis ir staklėmis. 1990-ųjų pradžioje jaunas inžinierius, vardu Gustafas Rydas, lankėsi Anglijoje ir JAV ir grįžo atitinkamai su pneumatiniu sandarinimo plaktuku ir kniedijimo plaktuku. Naujos mašinos pasirodė neįkainojamos, todėl greitai atsirado atsarginių dalių ir keitimo poreikis. Kadangi jų nebuvo, jie turėjo būti gaminami įmonės viduje, atveriant kelią visiškai naujai verslo sričiai. Iš pradžių Atlas gaminami pneumatiniai įrankiai buvo skirti tik savo dirbtuvėms, tačiau, kaip žinia, jų efektyvumo ir patikimumo paklausa išaugo visoje Švedijoje.
Kai buvo įkurta Atlas Copco, ji gamino gaminius geležinkeliams, tačiau mūsų verslo pagrindas siekia XX amžiaus pirmuosius metus, kai buvo pagaminti pirmieji kompresoriai, įrankiai ir akmens grąžtai. Šiandien šiose ir daugelyje kitų sričių esame pasaulio lyderiai.
1901 m. Atlas pradėjo reguliariai gaminti pneumatinius įrankius, o pneumatikos inžinierius Gunaras Jacobssonas vadovavo naujai įsteigtam pneumatikos skyriui. Vadovaujant Jacobssonui, kuris 1909 m. taps Nya Aktiebolaget Atlas vykdomuoju direktoriumi, pneumatikos skyrius greitai išplėtė įrankių ir oro kompresorių asortimentą. Dar 1904 metais buvo pagaminta vokiško kompresoriaus kopija, kuri buvo varoma Atlas garo varikliais, o kitais metais kompanija išleido savo kompresorių ir pirmąjį akmens grąžtą. Iki to laiko, kai prasidėjo Pirmasis pasaulinis karas, pneumatika sudarė daugiau nei 50 procentų Atlas pajamų ir dar didesnę pelno dalį. Kitos gamybos linijos buvo palaipsniui nutrauktos. Geležinkelio vagonų gamyba baigėsi 1911 m., o paskutinis lokomotyvas buvo paleistas 1917 m. 1917 m. Atlas susijungė su laivų variklių ir stacionarių dyzelinių variklių gamintoja Diesels Motorer. Naujoji įmonė buvo pavadinta „Atlas Diesel“, o XX a. 20-ajame dešimtmetyje visos operacijos buvo perkeltos į Sickla, visai šalia Stokholmo, kur šiandien yra „Atlas Copco“ būstinė.
Nors jos pneumatinės operacijos ir toliau stiprėjo, o ketvirtojo dešimtmečio pradžioje davė 50 procentų pelno, dyzelinių variklių gamyba smarkiai sumažėjo ir 1948 m. turėjo būti likviduota. Atlas Diesel pavadinimas nebeaktualus, naujas buvo ieškoma pavadinimo, kuris atspindėtų įmonės veiklą ir vienytų užsienio dukterines įmones. Pasirinktas Atlas Copco, kilęs iš Belgijos dukterinės įmonės pavadinimo – Compagnie Pneumatique Commerciale.
Originalus produktas |
Siūloma alternatyva |
ATLAS COPCO alyvos |
|
Atlas Copco Breaker and Hammer AIR-OIL |
Molyduval Phoenix Anti-Icing |
Atlas Copco Cobra and Compactor IMPACT-OIL |
Molyduval Phoenix M 100 |
Atlas Copco Piston Fluid |
Molyduval Patricia CDA 46 L |
Atlas Copco Paroil M |
Molyduval Patricia CDM 46 |
Atlas Copco Paroil M Extreme |
Boss Compoil HC 46 |
Atlas Copco Paroil S |
Molyduval Patricia CDA 46 |
Atlas Copco Paroil S Extreme |
Boss Compoil Syn PE 46 |
Atlas Copco Roto Inject Fluid |
Molyduval Patricia CDM 46 |
Atlas copco Roto Xtend Duty Fluid |
Molyduval Patricia CDA 46 |
Atlas Copco GA-4A |
Molyduval Patricia CDMA 46 |
Atlas Copco GA-8K |
Molyduval Patricia CDA 46 |
Atlas Copco HD Roto Fluid |
Molyduval Patricia CDMA 46 |
Atlas Copco HD Roto Fluid Plus |
Molyduval Patricia CDE 46 |
Atlas Copco GA-FG |
Molyduval Soraja CDA 32 |
Atlas Copco Meisselpaste |
Molyduval Meisselpaste |
Visos sraigtinių kompresorių alyvos
Based on synthetic hydrocarbons and special additives, our engineered 8 000 h lubricant has proven its ability to meet all lubrication demands under widely varying conditions.
increases compressor reliability, reduces lifetime operating costs and makes your equipment last longer.
has been designed to provide a high level of performance in air compressors working in severe conditions. Although it has been designed for high-pressure applications, Paroil S can be used in all our portable compressors for ambient temperatures between -25°C and +30°C and up to +50°C for low-pressure applications. Paroil S is a fully synthetic premium-quality oil with a high viscosity index. The quality lubricator additives allow for oil change intervals of 1000 hours without any loss in performance and compressor longevity.
Performance
Method | Unit | Value | |
---|---|---|---|
Šios savybės būdingos dabartinei gamybai. Nors būsima gamyba atitiks Atlas Copco specifikacijas, šios charakteristikos gali skirtis. Atitinka : ISO 6743 /3 /1A klasės L-DAH |
|||
Viscosity class ISO VG | ISO 6743 | 46 | |
Density at 15°C | ISO 3675 | kg/dm³ | 0.843 |
Viscosity at 40°C | ASTM D 445 | mm²/s | 46 |
Viscosity at 100°C | ASTM D 445 | mm²/s | 7.3 |
Pour Point | ASTM D 97 | °C | -57 |
Viscosity index | ASTM D 2270 | 133 | |
Flash point COC | ASTM D 92 | °C | 248 |