Stūmoklinių REF kompresorių alyvos

Stūmoklinių šaldytuvų kompresorių alyvos

Rūšis

Klampumas prie 40ºC, mm2 /s

Tankis, prie 15ºC, kg/m3

Pliūpsnio temperatūra PMCC, ºC

Stingimo temperatūra ºC,

Panaudojimas, savybės

 

 

Nyco              

Nycolube 7030

Nycolube 7040

 

 

 

 

32

46

 

 

 

 

985

978

 

 

 

 

254

254

 

 

 

 

-57

-57

 

 

Sintetinė poliesterių pagrindo stūmoklinė refrižeratorinė alyva,

skirta naudojimui su bechloriais šaldymo agentais (HFC /  FKW), tokiais kaip R 134a, R 404A, R 407A, R 410A, R507, R 23 ir kt. Pagal atitinkamą klampumą – stūmokliniams, spiraliniams, išcentriniams, plokščiasriegiams Scroll, diskiniams ir sraigtiniams kompresoriams. Mažos 1ltr pakuotės patogios automobilių kondicionierių, parduotuvių šaldymo vitrinų pildymui. E DIN 51503-01, KD.

Atitinka :

Bitzer BSE 32 alyva

GEA Grasso 10, 12, 12E serijos alyva

Tecumseh AE alyva

Maneurop MTZ, NTZ, MPZ, VTZ alyvos
Bock HG alyva

DIN 51503 KD specifikacijos alyva

 

Repsol

Ice 32

Ice 46

Ice 68

 

 

 

32

46

68

 

 

 

895

900

903

 

 

195

200

210

 

 

 

-45

-40

-36

 

Mineralinė refrižeratorinė stūmoklinė alyva

nafteno bazių pagrindu, turinti pagerintą terminį ir cheminį stabilumą, puikias tepimo žemose temperatūrose savybes. Darbui su freonais R12, R22, izobutanu, anglies dioksidu, amoniaku. DIN 51503 KC, ISO 6743-3B-DRA.

DIN 51503 KC kategorijos alyva

 

NYCOLUBE 7030 yra sintetinė ISO VG 32 klampumo klasės šaldytuvų kompresorių alyva sudėtinių neopoliolio esterių ir rinktinių specialiųjų priedų pagrindu. DIN 51503 KD standartas.

NYCOLUBE 7030 yra specialiai sukurta naudoti šaldymo kompresoriuose, dirbančiuose su tarpusavyje suderinamais HFC tipo šaldymo agentais (R 134a, R 404A, R 407A, R 410A, R507, R 23 ir panašiais dujų mišiniais).

Jos puikus terminis ir hidrolitinis stabilumas, idealus maišomumasis prie žemų temperatūrų su HFC šaltnešiais, labai geras kompresoriaus detalių sutepimas suteikia šaldymo sistemai užtikrintai stabilias darbo sąlygas ir energetinį efektyvumą.

Žemas alyvos rūštingumas ir mažas drėgnumas, taip pat ir kruopščiai parinktų specialiųjų priedų sąvybės prailgina alyvos bei tepamų įrengimo detalių tarnavimo laiką. Alyvos dėka sumažėja darbinių varinių paviršių korozijos ir pasidengimo sąnašomis pavojus.

Stūmokliniams, išcentriniams, rotaciniams, spiraliniams, plokščiasriegiams ir kitų tipų atviriems, pusiau ir hermetiškai uždarytiems  pramoniniams šaldymo kompresoriams

  • Puikus takumas prie žemiausių temperatūrų.
  • Labai aukštas terminis ir hidrolitinis stabilumas, oksidacinis ir cheminis atsparumas.
  • Efektinga varinių paviršių apsauga.
  • Suderinamumas su elastomerais / sandarikliais, kartu naudojamais šaldymo sistemoje.
  • Ilgas eksploatavimo laikotarpis, energotaupus efektyvumas.
  • Puikios tepimo savybės, stabdančios judančių detalių dėvėjimąsi.

Sintetinė BSE 32 alyva stūmokliniams šaldymo kompresoriams

Piston dynamics plays a fundamental role in several processes related to the operation of hermetic reciprocating compressors used in refrigeration. For example, the refrigerant leakage through the radial clearance between piston and cylinder, which reduces compressor pumping efficiency, and also the viscous friction associated with the lubricant film in the radial clearance, which is related to energy consumption. It is important to optimize such variables, ensuring at the same time smooth operation of the piston in its reciprocating motion, minimizing wear and increasing lifetime.

In this context, numerical models studying piston dynamics provide a useful tool for engineering design. These models usually consider an oil film filling the piston-cylinder clearance and operating in the hydrodynamic regime. Determining cavitation conditions occurring along the ringless piston represents an additional difficulty in modelling. As refrigerant is present in the compressor environment, it inevitably interacts with the oil, changing lubricant characteristics. The refrigerant can dissolve in the oil at higher pressures, reducing viscosity, and can be released at lower pressures, leading to a two-phase flow.

This work explores how the interaction of oil and refrigerant affects piston dynamics, using a numerical model that considers as the lubricant a mixture of oil and refrigerant with variable properties. Comparing the results with simulations where pure oil is considered as the lubricant and a cavitation criterion is adopted, significant differences were observed in predicting piston trajectory and power consumption along the cycle