Siurblių reduktorių alyvos

Krumpliaratinės siurblių alyvos

Rūšis

Klampumas prie 40ºC, mm2 /s

Tankis, prie 15ºC, kg/m3

Pliūpsnio temperatūra PMCC, ºC

Stingimo temperatūra ºC,

Panaudojimas, savybės

 

Molylub

Sorbitol CLP 68

Sorbitol CLP 220

 

 

 

68

220

 

 

 

880

900

 

 

 

210

215

 

 

 

-30

-27

 

Aukštaslėgės (EP) reduktorinės alyvos.

Reduktoriniams siurbliams skirta sunkiai apkrautų (EP) pavarų mineralinė alyva. Aukštos stabilumo charakteristikos plieniniuose dantračių sukibimuose, geros antifrikcinės savybės “plienas-fosforuota bronza” trinties porose.

CLP DIN 51517-3. AGMA 250.04, US Steel 224.

 

  • Krumpliaratiniai siurbliai

Krumpliaratiniai siurbliai skirti pumpuoti naftos produktus ar kitus skysčius turinčius tepimo sąvybes. Skysčio klampumas gali svyruoti nuo 1,08 iki 300 ВУ ir iki +150 laipsnių. Siubliai naudojami hidraulinėse, naftos produktų technologinėse transportavimo sistemose. Krumpliaratinių siurblių darbo mazgai yra krumpliaračių pora. Pumpuojamoji terpė yra pernešama tarp krumpliaračių susidarančiuose tarpuose. Krumpliaratiniai siurbliai pasižymi dideliu patikimumu, paprasta konstrukcija, mažais eksploatacijos ir remonto kaštais, mažu svoriu bei gabaritiniais matmenimis.

Molylub Gear Oil SP 68

Pramoninių siurblių reduktorių alyva

Vokietijos kompanijos Molylub sukurta Gear Oil SP 68 yra mažo klampumo, aukščiausios klasės bešvinė, įvairaus dydžio slėgių sąlygoms skirta alyva, sumodeliuota sunkiomis sąlygomis eksploatuojamoms greitaeigėms pramoninėms pavaroms. Didelių greičių ir trintį mažinančios savybės užtikrina puikų pavarų ir kitų pramoninių mechanizmų veikimą.                            

Pritaikymas

  • Didelių greičių ir kintančių apkrovų pavarų dėžėms, naudojančioms cirkuliacinį tepimą 
  •   Panardinimo tepimo tipą naudojantiems reduktoriams
  •  Pavarų tepimui alyvos mikro rūku, purškimo būdu                                                                                                                   
  • Pramoniniai pavarų mechanizmai, reikalaujantys pilnaverčio “EP” veikimo
  •   Įvairių kostrukcijų krumpliaratinėms vainikinėms, kūginėms pavaroms

Eksploatacinės charakteristikos

  Ypatingas atsparumas oksidacijai ir karščiui. Išlaiko didelius temperatūrų apkrovimus ir yra atspari nuosėdų bei kitų žalingų oksidacijos produktų formavimuisi. Prailgintas alyvos tarnavimo laikas, netgi kai pramoniniuose įrengimų karteryje alyva kiekis įkaista iki 100°.

Puikios trinties mažinimo ir atsparumo svyruojantiemns krūviams savybės. FZG testas >12 Sumažina krumpliaračių ir guolių susidėvėjimą naudojant plienines ir varines detales. 

Ypatingai geros žematemperatūrinės savybės, leidžiančioms eksploataciją žiemą ir lauke

Puikus ilgaamžiškumas, atsparumas senėjimui

Atsparumas vandens poveikiui. Gear Oil SP  turi puikias atsparumo vandeniui sąvybes. Alyvos atstumtas vandens perteklius iš tepimo sistemų lengvai pašalinamas.
Efektyvi antikorozinė apsauga. Apsaugo tiek plieninius, tiek bronzinius komponentus, netgi kai alyva yra užteršta vandenu arba sausomis oksidacijos medžiagomis.

Mažas putojimas net prie didžiausių apsukų.Puikios oro atskyrimo ir putos nusodinimo savybės apsaugo reduktorių nuo kavitacijos ir vibracijų

Specifikacijos ir patvirtinimai

  • Atitinka ir viršyja DIN 51517 Part 3 bei SEB 181 226 reikalavimus CLP klasės tepimo alyvoms
  • AGMA 250.04; AISE 224 ; David Brown S1.53.101

Būdingos fizikinės charakteristikos

Molylub Gear Iul SP

Metodas

68

Spalva

DIN ISO 2049

Skaidri, šviesesnė už 5,0

Kinematinis klampumas                      prie 40°C                                   cSt  prie 100°C                                cSt    

DIN 51 562

 

68

8,9

Tankis prie 18°C                       kg/m³

DIN 51 757

890

Pliūpsnio taškas                      °C

DIN ISO 2592

226

Stingio taškas                          °C

DIN ISO 3016

< -26

 

Patarimai : Informaciją apie alyvos panaudojimą, nenurodytą šiame aprašyme, galite gauti iš vietinio Molylub atstovo Pramonei : tel. (682)29 049 ar el-paštu : info@mechanica.lt

A gear pump is a mechanical pump that moves liquids by the use of two rotating gears.

Liquid flows under pressure from the pump intake to the discharge in the space formed by the gear teeth. The liquid also serves to lubricate the gears. The small clearances between the walls of the pump chamber and gear teeth create a tight seal, thereby preventing liquid from flowing back through the intake. Unlike other types of pumps, gear pumps do not need to be primed and can be ran dry for short periods without damaging the pump. They are typically used to pump water, oil and other liquids.

Gear pumps are capable of producing very high internal pressures and are often used to pump thick liquids such as pitch and crude oil. Pump speeds must be reduced when viscosity increases to allow enough time for the liquid to fill the voids between the gear teeth. A gear pump is capable of pumping very precise amounts of liquid at high pressure and is often used to pump fuel and heating oil, diesel fuel and gasoline. Gear pumps are commonly used in automobile oil pumps and household sump pumps as well.

A gear pump works on the principle of displacement. As the gears rotate inside the gear pump chamber, they create areas of low and high pressure. An area of low pressure, or vacuum, is created between the teeth of the gears when they un-mesh. Liquid flows into this area of lower pressure. As the gear continues to rotate, the liquid becomes trapped in the pocket formed by the gear teeth and the wall of the pump chamber. Finally, an area of higher pressure is created once the gears begin to mesh, forcing the liquid from the gear teeth and into the discharge outlet. Extremely small clearances between the gear teeth and the wall are required in order for the pump to work effectively. Over time, the gear pump will gradually lose efficiency as the clearances increase due to normal wear and tear.

There are two main types of gear pumps, internal and external. The internal gear pump, also known as a gerotor, has two gears. A smaller internal gear fits inside a larger one and both rotate in the same direction. The smaller gear always has one less tooth than the larger one and is mounted off-center in relation to the shaft of the larger gear. This allows the internal gear to rotate freely inside the external gear, while at the same time providing the space needed to pump the liquid from the intake to the discharge of the gear pump. Power is applied to the shaft of the internal gear, which then drives the external gear.

External gear pumps have two identical gears that rotate in opposite directions. Liquid is transported in the space created between the teeth of the gear and the sides of the pump chamber. Power is applied to the shaft of the driving gear, which in turn drives the other gear. Spur gears are usually used in external gear pumps, although helical and herringbone gears are sometimes used when excessive pump noise is a concern.

Принцип действия шестеренчатых насосов и их смазка

Ведущая и ведомая шестерни взаимно зацеплены. Благодаря этому образуется пространство. Результатом является появление всасывающего давления, благодаря которому жидкость попадает в пространство между шестернями. В этом пространстве жидкость перемещается от всасывающей стороны к нагнетательной. Специальный элемент разделяет пространство и не дает жидкости возвращаться к всасывающей стороне. Жидкость дальше перемещается к нагнетательной стороне.