Iešmų, perjungėjų tepalas

Bėgių iešmų ir perjungėjų tepalai                                   

Rūšis

Darbinės temperatūros, ºC

Lašėjimo temperatūra, ºC

Pagrindas

Panaudojimas, savybės

 

 

Molyduval

Alessa SE 40 T

 

 

 

-30 iki +80

 

 

 

nėra

 

 

 

Sint Bio Est / Compx + Teflon

 

 

 

Sintetinių Bio esterių tepalai su kietaisiais tepikliais.

Minkštos konsistencijos sintetinių Bio esterių pagrindo biologinis ypač nuplovimui atsparus kompleksinio neprganinio tirštiklio pagrindo tepalas geležinkelio bėgių iešmų ir perjungėjų tepimui. Kietieji TEFLONO tepikliai užtikrina lengvą tolygų perjungimo strėlių judesį be trūkčiojimu, strigimų.

Saugus aplinkai ir pilnai biologiškai irus.

Baltas.

Tinkamas portabiliems rankiniams slėginiams purkštuvams Mesto

Biologiškai irūs konsistenciniai tepalai.

MOLYDUVAL Alessa SE 40 T  yra biologinių lubrikantų gamybos pilnai sintetinis, sintetinių esterių bazinių alyvų pagrindo tepalas su kietaisiais PTFE (Teflono) tepikliais. Tepalas yra biologiškai irus, todėl ypač tinkamas griežtų aplinkosaugos reikalavimų sąlygojamiems įrengimams. Beskonis gelio tirštiklis užtikrina ne tik atidirbimo saugumą, bet ir puikią atsparą apkrovoms, tribokorozijai net prie ypač atšiaurių klimato sąlygų lijant, pustant sniegą ar esant šlapdribai.

Pusiau skysta tepalo konsistencija įgalina jo idealų darba automatinėse ir rankinėse slėginėse tepimo sistemose, kur reikalingas ypač stabilus tepalo takumas ilgomis tepimo atkarpomis, nekemšant jų.

Moderni tepalo formuluotė su PTFE keičia senesnius, labiau bėgius teršiančius tepalus su grafitu.

Pritaikymas

·        geležinkelio bėgių iešmams

·        iešmų perjungėjams, smailėms, jų atramoms (pagalvėms)

·        pervedimo ir atraminiams įrengimams, dirbantiems lauke ir esant pavojui dėl aplinkos užteršimo įprastais ne biologiškos kategorijos tepalais

Charakteristikos

·        puikus pumpuojamumasis ir padavimas ilgomis tepimo atkarpomis net prie žemų temperatūrų

·        išskirtinė apkrovų ir vibracijų pernešimo geba, atspara ekstremalioms (EP) apkrovoms

·        labai lipnus ir atsparus vandens, chemiklaų nuplovimui, puikus sukibimas su drėgnu paviršiumi. Puiki antikorozinė apsauga

·        minkštas, tolygios struktūros, homogeniškas. Neblunka.

·        efektyvus dėvėjimosi mažinimas kietaisiais Teflono tepikliais

·        biologiškai irus ir saugus aplinkai

Switch Point Lubricants

Geležinkelio iešmas yra mechaninis įtaisas, leidžiantis traukiniams pervažiuoti iš vienų bėgių į kitus. Iš pradžių traukiniai per bėgius būdavo perkeliami kitomis transporto priemonėmis arba slenkančiais bėgiais. Dabartinis iešmų principas buvo pritaikytas 1832 m.

Diagramoje dešinėje pavaizduotas įtaiso veikimas. A trasa dalinama į dvi trasas - B (tiesus kelias) ir C (išsišakojantis kelias. Įtaisas turi dvi pozicijas, kiekvienai krypčiai. Kai traukinys važiuoja atgal (į A trasą) jo ratai automatiškai nukreipia iešmus tinkama kryptim. Kiekvienas iešmas yra vadinamas pagal jo nukreipimo kryptį - A trasos dešinys iešmas nukreipia C kryptimi, o atgalinis kelias C trasa yra kairys.

Switches are probably the single most important elements of rail-borne transport because they enable a change from one track to another. They provide the rail system with the necessary flexibility. Switches are among the railway industries most sensitive element because malfunctions result in delays and penalties for maintenance companies. Current travel safety criteria also depend upon switch reliability due to the increasingly higher speeds reached by modern trains.

Fish Point & Dry Slide Lubricants

IKV-LUB PE 1429 is a dispertion of PTFE added to a combination of semi-synthetic base oils and is used extensively as a lubrication for fish points. IKV-LUB 1429 has high load carrying capacity & exceptional resistance to the weather and contamination.

 

IKV-LUB 1429 contains a solvent carrier which ensures that it penetrates under the switch rail and other inaccessible areas. It then serves to break down corroded materials and other deposits. The PTFE then forms a lubricating film that repels water, brake dust and other contaminants. It resists temperatures up to 250°C and has excellent inertness and greatly reduces the friction co-efficient.

 

IKV-LUB 1429 was designed for the rail industry but is also used on chains which are subject to large temperature ranges. It reduces the build-up of dust & dirt due to the thin, barely perceptible lubricating film.  It can be applied by brush or spray.