Elektros variklių tepalas

Elektros variklių guolių tepalai

Rūšis

Darbinės temperatūros, ºC

Lašėjimo temperatūra, ºC

Pagrindas

Panaudojimas, savybės

 

 

Molyduval

Valenzia 2 B

 

 

 

-35 iki +150

 

 

 

 

220

 

 

 

Min / Li Cmplx

 

 

Perkaitimams atsparūs didelių greičių tepalai.

Termiškai stabilus įvairiais greičiais ir apkrovomis dirbančių elektros variklių, generatorių guolių tepalas.

Atspara temperatūroms ir paralelinei drėgmei, oksidacijai, krūviams bei vibracijoms.

Melsvas.

 

Visi pramoniniai guolių tepalai elektros varikliams.

Aukštatemperatūrinis mėlynas tepalas

MOLYDUVAL Valenzia  LKM 2B yra mėlynai dažytas premium klasės, ličio komplekso tirštiklio pagrindo, aukštaslėgis ilgalaikio tepimo tepalas įvairiems pramoniniamas įrengimams. Sukurtas specialiųjų alyvų pagrindu jis užtikrina puikų darbą prie aukštų temperatūrų ir išskirtines adhesines, struktūrinio stabilumo bei atsparumo vandeniui savybes.                                                               

Savybės

·   Aukštas terminis stabilumas, atspara ekstremalioms apkrovoms

·   Ekstremalus atsparumas vandens nuplovimui, geriausia antikorozinė ir tribokorozijos apsauga

·   Labai geros sandarinimo savybės

·   Aukštas išsivaikščiojimo stabilumas

Pritaikymas

·   Tiek lėtaeigiams, tiek greitaeigiams guoliams, veikiamiems aukštų temperatūrų, t.t. lankstiems guoliams ventiliatoriuose, krosnyse, elektros inžinierijoje.

·   Greitaeigių riedėjimo guolių tepimui prie aukštų temperatūrų ir didelių apkrovų. Prailgintiems tepimo intervalams (pvz., lanksčiam transporterių guolių tepimui).

·   Chemijos, celiuliozės-popieriaus, statybinių medžiagų gamybos pramonės guoliams, veikiamiems padidintų temperatūrų, paralelinės drėgmės, vibracijų bei agresyvios cheminės aplinkos.

Naudojimo patarimai

Užpildykite guolį su slėgtuvu ar automatiniu dozatoriumi per pusę, greitaeigį – trečdaliu, lėtaeigį – pilnai.

TECHNINIAI PARAMETRAI

Specifikacijos

Vnt.

Rezultatai

Pramoninė specifikacija

DIN 51502

 

KP2R-30

Pramoninė specifikacija

ISO 6743-9

 

ISO-L-XCEIB 2

Bazinė alyva

 

 

Mineralinė premium

Spalva

 

 

Mėlyna

Tankis prie 15ºC

SEB 181301

kg/m³

900

Tirštumo klasė

DIN 51818

NLGI

2

Lašėjimo pradžios taškas

DIN ISO 2176

ºC

280

Darbinės temperatūros

 

ºC

-30 iki +170

Trumpesniems intervalams

 

ºC

+200

Atsparumas vandeniui

DIN 51807

Klasė

0-90

Apsauga nuo rūdžių

DIN 51802

Klasė

0/0

Oksidacinis stabilumas

DIN 51808

Hap

< 200

Alyvos separacija

DIN 51 817-N

1 savaitė

2,5%

 

Lubrication Strategies for Electric Motor Bearings

The proprietary in-house statistics of a number of petrochemical plants in the United States indicate that approximately 60 percent of all motor difficulties originate with bearing troubles. If a bearing defect is allowed to progress to the point of failure, far more costly motor rewinding and extensive downtime will often result. Improvements in bearing life should not be difficult to justify, especially if it can be readily established that most incidents of bearing distress are caused by lubrication deficiencies.

There is some disagreement among electric motor manufacturers as to the best bearing arrangement for horizontal-type, grease-lubricated, ball bearing motors. There is also disagreement on the best technique for replenishing the grease supply in the bearing cartridge. If the user of these motors wishes to follow the recommendations of all these manufacturers for their respective motors, he must stock or have available ball bearings in a given size with no shield, single-shield and double-shield. He should also train personnel in the relubrication techniques for each make of motor. The confusion thus created in the minds of maintenance personnel may indeed bring about a less-than-satisfactory method of maintaining expensive, important equipment.

How Grease-lubricated Bearings Function in Electric Motors

A shielded, grease-lubricated ball bearing can be compared to a centrifugal pump having the ball-and-cage assembly as its impeller and having the annulus between the stationary shield and the rotating inner race as the eye of the pump. Shielded bearings are not sealed bearings.

Projektuojamas atraminis ritinėlis gali būti naudojamas įvairiuose mechaniniuose,

hidrauliniuose presuose, lakštinio plieno valcavimo staklėse, lakštinio plieno presavimo įrenginiuose,

lakštinio plieno iškirtimo CNC įrenginiuose, lakštinio plieno suvirinimo staklėse, lakštinio plieno

vandeniu pjaustymo staklėse, transportavimo įrenginiuose.

Atraminių mechanizmų konstrukcijų, kurios nukreiptų ar prilaikytų gaminius ar ruošinius yra labai daug. Tačiau iš jų reikia suprojektuoti analogišką, kuris atitiktų konkrečios įmonės vykdomą gamybinį technologinį procesą.

Elektros variklio galios skaičiavimas

Pagal užduoties duomenis apskaičiuojama elektros variklio galia. Pagal galią parenkamas motoreduktorius su dažnių keitikliu.

Gaminamam velenui sukamasis judesys suteikiamas iš motoreduktoriaus. Velenas ir motoreduktorius tarpusavyje sumaunami, o kad būtų užtikrintas geras sukimosi momentas naudojamas prizminis pleištas.

Ant veleno užpresuojami du vienaeiliai radialiniai atraminiai rutuliniai guoliai. Guoliai naudojami siekiant užtikrinti tolygų bei sklandų ašies (veleno) sukimąsi. Naudojant guolius ženkliai sumažinamas judančių detalių tarpusavio dilimas, t.y. sumažinama trintis tarp veleno ir korpuso.

Ant veleno maunamas ritinys. Siekiant užtikrinti gerą sukimo momentą tarp ritinio ir veleno, taip pat naudojamas prizminis pleištas (DIN 6885-A 10x9x42).

Adatiniai guoliai, Dirželiai, Elektros perdavimo diržai, Elektros varikliai, Grandinės, Guminiai gaminiai, Guoliai, Hidrauliniai riebokšliai, Konvejerio tinklai, Konvejerių juostos, Mašinos ir įrengimai, Motoreduktoriai, Rutuliniai guoliai, Skriemuliai, Tepalai, V diržai, Žvaigždutės