Aukštų sūkių

Didelių greičių tepalai 

Aukštasūkių sūklių greitaeigis tepalas

CNC gręžimo galvos tepimas 

 Greičio koeficientas yra terminas, kuris padeda apibrėžti greičio, kuriuo sukasi guolis, santykį su guolio dydžiu. Yra du pagrindiniai šio faktoriaus apskaičiavimo būdai. Pirmasis yra žinomas kaip DN vertė, kuriai naudojamas guolio vidinis skersmuo, padaugintas iš greičio, kuriuo jis sukasi. Antrasis metodas yra žinomas kaip NDm vertė. Norėdami apskaičiuoti greičio koeficientą, naudojamas vidutinis guolio dydis, dar vadinamas žingsnio skersmeniu, ir sukimosi greitis.

 
Greičio koeficientas gali padėti nustatyti įvairias tepalų savybes, kurias galite naudoti norėdami pasirinkti tinkamą tepalą. Tarp šių savybių būtų aliejaus klampumas ir Nacionalinis tepimo tepalų instituto (NLGI) tepalas, skirtas naudoti.

Rūšis

Darbinės temperatūros, ºC

Lašėjimo temperatūra, ºC

Pagrindas

Panaudojimas, savybės

 

Molyduval

Supravit LM 2PMV

 

 

-30 iki +150

 

 

 

190

 

 

mineral Li

 

Didelių greičių riedėjimo ir slydimo guolių NLGI 2 tepalas.

Prailginti tepimo intervalai (net amžino sandarinimo sutepimui). Ypač tinka esant įrangos vibracijai, pulsacijai, svyravimams. Slopina triukšmą net prie didžiausių apsukų. Gelsvas. KP2K-30

Senuoju Supravit 52 LM pavadinimu

 

Molyduval

Supravit 14 CM

 

 

 

-50 iki +105

 

 

150

 

Min

Ca

 

Ypač vandens nuplovimui atsparus aukštasūkis tepalas

kalcio tirštiklio pagrindu.

K2G-50; ISO-L-XEBHA 2. Rusvas.

 

Molyduval

Supravit 55 LM

 

 

-55 iki +110

 

 

190

 

 

mineral Li

 

Žematemperatūrinis, ypač nuplovimui šaltu ar karštu vandeniu atsparus NLGI 2 tepalas greitaeigiams riedėjimo ir slydimo guoliams, reduktoriams, mažiems varikliukams, instrumentams. Gelsvas. KP2G-50

 

Molylub

Fett MTS 2

 

 

-50 iki +150

 

 

190

 

 

mineral/PAO Li

Pusiau sintetinis, vandeniui atsparus tepalas su aukšto slydimo frikcijos komponentu greitaeigiams riedėjimo ir slydimo guoliams, dirbantiems tiek aukštose, tiek žemose temperatūrose. K2N-50; ISO-L-XEDHA2

 

Molyduval

Supravit 92 LP

 

 

-60 iki +240

 

 

200

 

 

sintet PAO

Li

Sintetinis, antifrikcinis, žemo klampumo PAO bazinės alyvos pagrindo tepalas apkrautiems greitaeigiams riedėjimo ir slydimo guoliams. Ilgaamžis, atsparus nuplovimui, gera antikorozinė apsauga. Ypač elektros variklių ir medienos pramonės staklių guoliams. Kreminis. KPHC2N-60; ISO-L-XEDIB2

 

Molyduval

Supravit 75 LS

 

 

 

-54 iki +150

 

 

190

 

 

 

sintet Ester

Sintetinis, ekstremalių svyruojančių temperatūrų aplinkoje dirbančių sunkiai apkrautų greitaeigių guolių ir pavarų tepalas. Baltas. KEP2G-54

 

Molyduval

Supravit LE 2M

 

 

 

-60 iki +140

 

 

190

 

 

sintet Ester+ MoS2

Sintetinis, antifrikcinis, aukštų slėgių ir smūginių apkrovų veikiamų greitaeigių guolių bei dantračių tepalas su molibdeno disulfidu. Juodas. KPFE2K-60; ISO-L-XECEB2

 

Molyduval

Supravit 51 LT

 

 

 

 

-54 iki +150

 

 

190

 

 

Min+ PTFE

 

Baltas antifrikcinis, aukštų slėgių ir smūginių apkrovų veikiamų greitaeigių guolių tepalas su Teflonu.  

Minkštesnė NLGI 1 konsistencija.

Guolių tepalo parinkimas visiems greitaeigiams mazgams

Konsistencinis greitaeigis tepalas

High Speed Grease

MOLYDUVAL Supravit 52 LM  yra glotnus, triukšmą slopinantis, didelių greičių riedėjimo ir slydimo guolių tepalas. Sukurtas žemo klampumo nešančiojo skysčio pagrindu jis idealiai tinka didelėms apsukoms. Sudėtyje inkorporuoti antikoroziniai priedai, kurie užtikrina papildomą apsaugą nuo rūdžių, esant drėgmės ar purvo patekimui į tepimo kanalus. Specialūs AW priedai ir kietieji baltieji tepikliai savo ruožtu saugo nuo dėvėjimosi bei mažina trintį.

MOLYDUVAL Supravit  52 LM lengvai tepamas siurbliu, sudėtyje neturi triukšmą guoliuose galinčių kelti dalelių. Todėl guoliai dirba tyliau ir tepalas gali būti naudojamas tiksliesiems prietaisams.

Greitaeigio tepalo savybės :

  • Maksimalus trinties sumažinimas
  • Platus darbinių temperatūrų diapazonas
  • Puikios žematemperatūrinės savybės ir elastingumas
  • Ilgaamžis, tinkamas amžino sandarinimo mazgams
  • Atsparus šaltam ir karštam vandeniui
  • Gera antikorozinė apsauga
  • Konsistencinio greitaeigio tepalo pritaikymas :
  • Riedėjimo ir slydimo guoliams prie didelių apsukų, aukštų apkrovų ir net dažnai svyruojančių temperatūrų
  • Greitasūkių reduktorių tepimui
  • Specialiai tinka vibracijos, pulsacijos, osciliacijos veikiamiems mazgams
  • Instrumentams, aparatams ir optinei bei elektroninei įrangai (perjungėjai, potenciometrai, laikrodžiai ir pan.)
  • Sliekinių pavarų ir mažų motorų tepimui

Choosing a High-speed Grease

Wes CashNoria Corporation

Most industrial facilities have bearings that rotate faster than normal processing equipment. When it comes to lubricating these pieces of equipment, not all lubricants behave the same way.

For grease-lubricated components, the effects of the grease on the bearings can lead to increased heat, drag and ultimately premature failure. By properly selecting a grease that can handle these higher speeds, you can help minimize any potential failures caused by mismatching the lubricant to the application.

High-speed Applications

During my frequent plant visits, I often am asked about the temperature at which bearings should operate. Inevitably, the bearings that seem to be running the hottest are the ones that rotate the fastest. For example, on a recent trip, I inspected an overhanging fan. This fan was belt-driven at a 1-to-1 ratio from a large electric motor.

The speed of the motor was set at 1,750 revolutions per minute (rpm). Since there was no reduction or increase in pulley size, it is safe to assume the speed of the bearings was quite similar. These bearings were greased with a product that was much too thick for them, leading to the generation of excess heat and shortening the bearing life. By matching the grease properties more closely to the bearing needs, you can help prolong the life of the bearing.

While this example paints a picture of a type of machine in most plants (fans), it is common to find high-speed applications in other components as well. For instance, some pumps that are directly coupled to a motor and have grease-lubricated bearings may spin in excess of 2,000 rpm.

The same holds true for certain mixers, agitators and blowers. These components may suffer if a multi-purpose grease is simply applied without much regard to the needs of the bearing. To understand what the bearing requires in terms of lubrication, you must first learn how to determine the speed factor of a bearing.

Calculating the Speed Factor

The speed factor is a term that helps define the relationship of the speed at which a bearing rotates with the size of the bearing. There are two main ways to calculate this factor. The first is known as the DN value, which uses the bearing inner diameter multiplied by the speed at which it rotates. The second method is known as the NDm value. This uses the bearing’s median size, also known as the pitch diameter, and the rotation speed to calculate the speed factor.

The speed factor can help you determine a variety of lubricant properties, which you can then utilize to select the proper lubricant. Among these properties would be the viscosity of the oil and the National Lubricating Grease Institute (NLGI) grade of the grease for the application.

Viscosity

The most important physical property of a lubricant is the viscosity. Viscosity is what determines how thick or thin the lubricating film will be based upon the load, speed and surfaces in contact. This must be matched to the needs of the bearing. Most general-purpose greases have a base oil viscosity of around 220 centistokes. While this type of grease may work fine for moderate speeds and loads, when the bearing speed increases, the viscosity must be reduced accordingly.

There are many ways to calculate viscosity. By utilizing the speed factor mentioned earlier, you can use standardized charts to identify an appropriate viscosity for the bearing at the operating temperature. In the previous example of the fan bearing, the NDm value of the bearing was 293,125, which led to a base oil viscosity of approximately 7 centistokes. The bearing was operating at around 150 degrees F.

With a standard viscosity index of 95, this equates to an ISO 22-32 base oil viscosity. If you were to use a standard multi-purpose grease, this bearing would receive about 10 times the viscosity needed. Although some excess viscosity isn’t necessarily a bad thing, this level would be a bit extreme.

Excessive viscosity can lead to excess heat generation and increased energy consumption. Both of these are detrimental to the health of the bearing and the lubricant. The hotter the bearing runs, the lower the viscosity of the grease becomes.