ATF skystis

Automatinių transmisijų alyvos       

Rūšis

Tipas

Specifikacijos

Panaudojimas, savybės

 

 

 

Molylub

Matic III

 

 

 

Dexron III;

Dexron III F; Dexron III G; Dexron III H

 

 

 

 

Allison C4

MB 236.1

MAN 339 Tipas Z1 / V1

Ford Mercon

Caterpillar Cat TO-2

ZF TE-ML 02F/03D/04D/09/11B/14A/17C

Voith 55.6335

Volvo 97341 

 

 

 

Sintetinio pagrindo raudonos spalvos automatinių transmisijų alyva

su išskirtinėmis antioksidacinėmis, dėvėjimąsi stabdančiomis, šalto paleidimo savybėmis. Neagresyvi visų medžiagų sandarikliams. Naudotina kaip prailginto keitimo intervalo.

Naudotina pramonėje kaip žematemperatūrinė sintetinė ISO VG 32 hidraulinė alyva.

 

Pakuotės : 

- 20 LTR bakeliai

- 205 LTR statinės

 

 

Molylub

Multi ATF

 

 

 

Dexron III G/H;

Dexron II; II D; II E

Dexron TASA

 

 

 

Allison C4 / TES 295; BMW 7045E / 8072B / LA2634 / LT 71141 / P/N 83220142516; Chrysler ATF (+3/+4); Honda

ATF- Z1;Hyundai SP-II / III / SPH IV** /NWS 9638**; JWS (Aisin Warner) 3309 / 3324**; KIA SP II / III; MAN 339

V2/Z2 sowie 339 F; Mazda ATF M III/V; MB Freigabe 236.1 /236.2 /236.3 / 236.5 / 236.6 /236.7 / 236.9 / 236.10

/236.11; Mitsubishi Diamond SP II/III/IV/ATF-J2; Nissan Matic D/J/K/S; Nissan 402; Subaru ATF / ATF HP; Saab 93

165 147; Suzuki 3317; Toyota T III/IV/WS; Volvo 97340 / 97341; VW G 052 162 / G 052 990 / G 055 005 / G 055

025 / G 055 162 / G 060 162; Voith 55.6335.XX (G607); Voith 55.6336.XX (G1363); ZF 03D,04D,05L,09, 11B,14A,

14B,16L, 17C

 

 

 

 

Raudonos spalvos automatinių transmisijų alyva

HT sintetinių alyvų pagrindu, su išskirtinėmis antioksidacinėmis, dėvėjimąsi stabdančiomis, šalto paleidimo savybėmis. Neagresyvi sandarikliams. Naudotina kaip prailginto keitimo intervalo.

Taip pat tinka pramominiams hidrodinaminiams konverteriams, hidraulikai ir servo jungtims.

 

Pakuotės : 

- 20 LTR bakeliai

- 205 LTR statinės

Visi reduktoriniai tepalai
Pilnai sintetinė hidraulinė alyva automatinėms pavarų dėžėms bei vairo stiprintuvo mechanizmams su ypatingai prailgintu keitimo intervalu. Dėl aukščiausių kokybės standartų atitikties bei gamintojų leidimų gausos tinkama naudoti daugumoje modernių automatinių transmisijų bei bemaž visuose vairo stiprintuvo mechanizmuose.

Sintetinės technologijos hidraulinė alyva skirta automatinėms pavarų dėžėms bei vairo stiprintuvo mechanizmams. Rekomenduojama kai kurioms ZF, Allison, Voith-Diwa ir MB komercinio transporto bei autobusų pavarų dėžėms. Molylub MATIC III H ATF tinkama naudoti visuose mazguose, kuriuose turi būti naudojamos Dexron III ar Dexron II tipo alyvos. Tinkama lengvajam, sunkiajam bei specialios paskirties transportui kur reikalinga GM Dexron III ar Dexron II tipo alyva.

Molylub Matic III

Automatinių transmisijų alyva

Vokietijos kompanijos Molylub sukurta Matic III yra sintetinio pagrindo, aukščiausių kritinių apkrovų sąlygoms skirta automatinių transmisijų ATF alyva. Didelių greičių ir trintį mažinančios savybės užtikrina puikų automatinių pavarų ir kitų pramoninių mechanizmų veikimą.                            

Pritaikymas

  • Sunkioms darbo sąlygoms ir prailgintiems intervalams tarp keitimų lengvųjų automobilių automatinėse greičių dėžėse reikalaujančiose ATF Dexron III F, III G ar III H specifikacijos
  • Hidrotransformatoriaus siurblio rato ir variklio sujungimo (GWK) sureguliuotai sankabai.
  • Gali būti naudojama kaip vairo stiprintuvo skystis
  • Pramoniniai hidropavarų mechanizmai, manipuliatoriai
  • Gali būti naudojamaa kaip sintetinė ISO VG 32 hidraulinė alyva, kur standartinės mineralinės hidro alyvos neišlaiko terminių apkrovų ar reikalingos žematemperatūrinės paleidimo savybės

Eksploatacinės charakteristikos

  Optimaliai suderintos trinties savybės atitinka automatinių greičio dėžių su įvoriniu perjungimu reikalavimus

  Ypatingas atsparumas oksidacijai ir karščiui.  Išlaiko dideles temperatūrų apkrovas, atspari nuosėdų, kitų žalingų oksidacijos produktų formavimuisi.

    Puikios trinties mažinimo ir atsparumo svyruojantiemns krūviams savybės. Užtikrina transmisijos dalių ilgaamžiškumą

   Ypatingai geros žematemperatūrinės savybės, leidžiančioms eksploataciją žiemą ir lauke. Todėl tinka lauke dirbančioms pramoninėms hidraulinėms sistemoms, vartų pakelėjams, šliuzams.

Išskirtinai aukštas klampumo indeksas (VI = 193). Patikimai sutepa (nesumažinant sutepimo sluoksnio storio) automatinės pavarų dėžės detales esant aukštai temperatūrai bei sumažina hidrodinaminius nuostolius esant žemai temperatūrai
  Mažas putojimas net prie didžiausių apsukų. Puikios oro atskyrimo ir putos nusodinimo savybės apsaugo transmisijas nuo kavitacijos ir vibracijų

Specifikacijos ir patvirtinimai

  • Dexron III G (kokybinis lygis  IIIH); Cat TO-2; Voith 55.6335; Allison C4; ZF TE-ML 04D/14A

  • Ford Mercon; MB 236.1; MAN 339 Typ Z1/V1; Volvo 97341 ir daugelio kitų automobilių gamintojų

Būdingos fizikinės charakteristikos

Molylub Matic

Metodas

III

Spalva

DIN ISO 2049

Rausva

Kinematinis klampumas                      prie 40°C                                   cSt  prie 100°C                                cSt    

DIN 51 562

 

35,30

7,70

Tankis prie 18°C                       kg/m³

DIN 51 757

865

Pliūpsnio taškas                      °C

DIN ISO 2592

188

Stingio taškas                          °C

DIN ISO 3016

< -45

 

Patarimai : Informaciją apie alyvos panaudojimą, nenurodytą šiame aprašyme, galite gauti iš vietinio Molylub atstovo Pramonei : tel. (682)29 049 ar el-paštu : info@mechanica.lt

Molylub ATF DEX III is an automatic transmission and power steering fluid for use in GM automatic transmissions pre 2005 and in many automatic transmissions where Dexron® (II or III) or Mercon performance is required.

APPLICATION

Recommended for many transmissions used in General Motors cars, Holden, Isuzu, Opel and Hydramatic® transmissions used in a range of vehicles. 

It is also suitable many earlier model Japanese vehicles where Dexron® type fluids are recommended. It is recommended for other transmissions where Dexron® and Dexron® II fluids are specified except Mercedes-Benz, ZF, BMW, Voith and Renk. 

FEATURES & BENEFITS

  • Enhanced friction durability prolongs transmission life and promotes smooth shifting.
  • Increased resistance to oil oxidation and degradation.
  • Increased clutch band and clutch pack capacity.
  • Improved protection of copper and bronze components.

SPECIFICATIONS

  • Dexron® III H, IID and II.
Also suitable for use where the following performance levels are specified
  • Holden HN 2126
  • Mazda M III Fluid
  • Ford Mercon IV
  • Allison C4
  • Ford M2C-138CJ
  • General Motors Type A Suffix A